KDE NÁS NAJDETE

Pláně pod Ještědem
Světlá pod Ještědem, Pláně č.p. 47
463 43 Český Dub

Najdete nás ve virtuálním světě:

KONTAKTY

mobil chata: +420 777 400 121
email: info@chataplane.cz
web: www.chataplane.cz
Vedoucí chaty: Martin Ječný

IČ: 29161797

Adventure Golf Praha s.r.o.

Českomoravská 2345/17, Praha 9, 19000

A zde ve světě reálném:

CESTA K NÁM

Cesta pěšky z Liberce

Varianta 1: z Liberce-Horního Hanychova, z konečné zastávky tramvaje pěšky nebo na kole po modré. Trasa měří 3,5 km po cestě lesem do kopce. Trasa je fyzicky nejnáročnější.

Varianta 2: z Liberce-Horního Hanychova, z konečné zastávky tramvaje pěšky 400m do dolní stanice kabinové lanovky na Ještěd a z Ještědu 2,5 km pěšky po červené. Trasa vede po Ještědském hřebenu, v případě pěkného počasí krásná vyhlídka na Liberec. Trasa není turisticky náročná. Doporučujeme předem zjistit jízdní řád kabinové lanovky na Ještěd.

Varianta 3: z Liberce-Horního Hanychova, z konečné zastávky tramvaje pěšky několik metrů k dolní stanici sedačkové lanovky Skalka, sedačkovou lanovkou vyjet na Ještědský hřeben (Skalka) a odsud 500m z kopce na Pláně. Doporučujeme předem zjistit jízdní řád sedačkové lanovky Skalka.

Poznámka: Jak v kabinové lanovce na Ještěd, tak na sedačkové lanovce Skalka můžete přepravit i své jízdní kolo. Hřebenová cesta na Ještědském hřebenu je i výbornou cyklostezkou.

Cesta autem z Liberce

Liberec - směr Ještěd - minete parkoviště u dolní stanice kabinové lanovky na Ještěd a budete pokračovat stále dál po hlavní silnici.

Minete další parkoviště pro návštěvníky Ještědu, které se nazývá Výpřež - Vy ale na Ještěd neodbočíte a budete pokračovat stále dál po hlavní silnici serpentinami z kopce až na lesní křižovatku (nazývanou Semerink) - vpravo odbočka na obec Křížany, vlevo odbočka na lesní asfaltovou cestu na Pláně pod Ještědem . Rovně by jste pokračovali autem na obce Světlá pod Ještědem, Český Dub, Osečná. Z této křižovatky je to na Pláně pod Ještědem po asfaltové lesní cestě 4 km.

Důležitá poznámka k GPS navigacím: Upozorňujeme, že osada Pláně pod Ještědem není zpravidla zavedena v auto-navigacích a nebo navigace ukazují nesmyslnou cestu. Proto doporučujeme do navigace zadat nejprve Liberec a poté obec Světlá pod Ještědem nebo Křížany. Takové zadání Vás dovede na tu správnou odbočku na Pláně.

Cesta autem od jihu

Pokud pojedete na Pláně pod Ještědem od jihu - např. od měst Česká Lípa, Doksy, Mimoň apod., doporučujeme volit trasu Osečná - Janův Důl- Světlá pod Ještědem, dále po silnici směr na Liberec a na lesní křižovatce Semerink (křižovatka s odbočkou na obec Křížany) odbočit doprava na lesní asfaltovou cestu na Pláně pod Ještědem.

Je možno také zvolit trasu Osečná - Druzcov- Křížany, z Křížan směr na Světlou pod Ještědem, Liberec, a na lesní křižovatce Semerink odbočit na lesní asfaltovou cestu na Pláně pod Ještědem.

Dále je možno zvolit trasu Český Dub- Světlá pod Ještědem, po silnici směr na Liberec a opět na lesní křižovatku Semerink a zde odbočit doprava na lesní asfaltovou cestu na Pláně pod Ještědem. Pro hosty Chaty na pláních je vjezd na lesní asfaltovou silnici na Pláně pod Ještědem dovolen. V zimě je nutno mít vozidlo s pohonem 4x4 a nebo hned na odbočce na Pláně nasadit sněhové řetězy.

Důležitá poznámka k GPS navigacím: Upozorňujeme, že osada Pláně pod Ještědem není zpravidla zavedena v auto-navigacích nebo navigace ukazují nesmyslnou cestu. Proto doporučujeme do navigace zadat obce Světlá pod Ještědem nebo Křížany a odsud pokračovat směr Liberec na lesní křižovatku Semerink a odsud po lesní asfaltové cestě na Pláně pod Ještědem.

Organizátory hromadných zájezdů a školy informujeme, že po lesní asfaltové cestě na Pláně pod Ještědem (4km ze státní silnice- křižovatky Semerink) projede i běžný autobus.

Cesta podle navigace

Do aplikace Waze, nebo Google maps stačí zadat Chata Pláně a navigace vás doveze přímo k chatě.